vendredi 29 janvier 2016

Focus 2 fase 2 Trillen bij accelereren na verlagen

Hoi,

Ik heb een 2008 FoFo 2 fase 2 1.8 Flexifuel.
Afgelopen zondag heb ik er Eibach Pro Kit verlagingsveren onder gezet (-3cm).
Maandag is hij opnieuw uitgelijnt.

Nu merk ik soms bij gasgeven dat er een trilling zit in de aandrijflijn.
Bij gas los niks aan de hand, geef ik gas trilt het in het stuur, het chassis en de pedalen. Het gekke is, dat is niet altijd. Dan laat ik het gas los, is het weg, dan is het er weer.

De banden kunnen het niet zijn, deze heb ik al omgewisseld.
Ik dacht zelf eerst dat misschien de bovenste rubbers van de veerpoot zich nog 100% moesten positioneren op de nieuwe veer. Maar dat lijkt mij sterk.
Ik trek morgen de 3 bouten op de veerpoten nog eens aan aan beide kanten.

Kan het in de lagering van de veerpoten zitten? Deze zitten weer netjes op z'n plek.
Zijn het de homokineten? Worden deze nu anders belast door de -3cm?
Of zit het in de aandrijfas?

Iemand hier ervaring mee (gehad)?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire