jeudi 28 janvier 2016

Focus 2 fase 1 Terug bij Ford

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer, na de Focus Pepper red wagon heb ik nog een Focus 2.1 gehad in het rood, die is kort daarna weg gegaan voor een Renault Megane CC (GROOTSTE FOUT VAN M`N LEVEN!!)

Nu gelukkig weer terug bij Ford, en weer een Focus.

Het is nu een Focus 2.1 Titanium 2.0 TDCI

Standaard bijna alle mogelijke opties op stoelverwarming en PDC na (dat moet er dus nog even op komen)

AFL was even wennen maar vind ik echt fijn, motor heeft ook meer dan genoeg kracht, maar wil de turboslang nog nakijken want ik hoor de turbo wel heel erg namelijk (turbo werkt verder naar mijn idee echt goed)







En bij een vriend alvast m`n nieuwe zomervelgen gepast:




Dingen die ik tot nu toe heb aangepast:

- Submarine verlichting erin
- Engels achteruitrijlicht erin
- Lamp met leeslampjes boven achterbank
- Huidig verbruik geactiveerd in BC

Deze week nog xenon inbouwen, daar lenen deze koplampen zich goed voor.

Zal mijn best doen dit topic zoveel mogelijk te updaten.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire