mercredi 27 juillet 2016

Voorstellen nieuw in de Ford wereld met een Ford Focus ST.

Mijn naam is Maurice ben 26 jaar en rij voor de hobby nog altijd opel, zelf heb ik alleen maar opels gehad en ik vond het nu is tijd voor iets anders.
Mijn hobby auto is een opel Calibra v6 3.2 compleet opgebouwd na hoe ik het wou.

Ik weet niet of dit Forum Tapatalk gebruikt? Dat is wat fijner voor foto's te uploaden.

Zelf ga ik aanstaande vrijdag even 2 weken op vakantie, daarna de 15tiende de auto ophalen :D

Zelf ben ik nu nog wel opzoek na informatie over de auto zelf aangezien dit totaal een nieuwe wereld voor me is.

Wat kan deze motor aan met bijv. chippen? Wat is veilig en haalbaar.
Wat zijn eventueel leuken dingen om aan te passen aan de auto?

Gr Maurice :)


Voorstellen nieuw in de Ford wereld met een Ford Focus ST.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire