jeudi 28 juillet 2016

Kees' Ink Blue Wagon MK3

Hallo iedereen,

Hierbij wil ik mij graag aan jullie voorstellen:

Mijn naam is Kees Meijer en ik woon in het Overijsselse Hardenberg. Al voordat we onze Mondeo hadden ingeruild voor een Focus had ik me al aangemeld bij dit forum voor verschillende onderwerpen.

Inmiddels rijden we al een paar weken in de heerlijke 1.6 diesel en vorige week waren we voor een midweek aan de Moezel. En ik moet zeggen dat het mij 100% is meegevallen met het vermogen. Dan zie je toch weer dat de koppel een grote rol speelt op de steile haarspeldbochtweggetjes(mooi scrabblewoord).

Het eerste wat ik heb gedaan toen we 'em kregen is de veel te lange antenne vervangen voor eentje van Mini(eBay). Voor de rest heb ik nog de volgende wensen:

- Sony radio: Geluid vind ik heel belangrijk en ik had de mazzel dat er al een Pioneer subwoofer in zat. Maar de standaardradio, type BM5T-18C815-GL, is niet super en ik had begrepen dat een Sony radio al heel wat doet. Weet iemand welke Sony radio(alleen de module) ik dan moeten hebben?
- Sync 2: heerlijk dat draadloos afspelen! Trackweergave zal het helemaal afmaken.
- 18" MK3 ST of 5-spaaks velgen.
- Verder zal ik em nog een keer laten tunen. Het is dat die koppel heeft, maar die 105pk is eigenlijk gewoon te weinig;).



Kees' Ink Blue Wagon MK3

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire