dimanche 31 juillet 2016

spanrol van multiriem Fofo 1 type 1

Hier op dit forum heb ik al reeds diverse berichten hierover gelezen.Ik lees ook , dat er verschillende spanrollen zijn , voor de verschillende typen fofos.

Verder gaf de Silver Baron aan , dat je bij de Fofo 1 type 1 , eerst iets moet losdraaien en dan kan je de spanrol mbv de moer , met een stuk gereedschap , omhoog tillen , zodat je de multiriem kan loshalen.

Echter heb ik een paar dagen geleden , een video gezien waar ze bij een Modeo , de spanrol gewoon met een ringsleutel ontspannen.
Verder heb ze daarbij ook de spanrol en het lager gewoon vervangen.

Op andere videos heb ik niet gezien , dat ze bij de fofo 1 type 1 iets loshalen voordat ze de spanrol ontspannen.
Wanneer ik naar het onderdeel kijk , zie ik ook niet welke schroef eerst moet worden losgedraaid , voordat je de rol mag ontspannen.

Wie heeft het antwoord ?
Vast bedankt


spanrol van multiriem Fofo 1 type 1

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire