dimanche 24 juillet 2016

Focus 3 fase 1 Garantie vraagjes

Wie kan mij zeggen of volgende dingen onder garantie vallen?

*achterste silent blok draagarm die lekt/moet vervangen worden.
*haarscheurtjes in koelwaterreservoir
*wanneer ik langs de wagen loop als deze op slot is, gaan de deuren terug automatisch open + krijg ik de deur rechtsachter niet open via keyless go dus probleem zal daar zitten...
*start stop, niet dat het hoeft te werken maar ik heb liever dat alles werkt.

Ik heb net gebeld met de dealer en die wist me te vertellen dat enkel start stop kan nagekeken worden onder garantie de rest is slijtage... klopt dit? Dan vraag ik mij waarom die extra garantie dient??
Wagen heeft nog garantie tot en met 03/2017.
Mvg,


Focus 3 fase 1 Garantie vraagjes

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire