vendredi 22 juillet 2016

Focus 3 fase 1 Buitenlandse wegen 'geslotem'??

Ik heb in mijn Focus Wagon 3.1 de 2016 SD kaart navigatie zitten.
Hierin zit iets wat ik vrij irritant vind.
Bij heel veel wegen in het buitenland staat namelijk het symbool dat hieronder op de foto te zien is.



Het gaat dus om het symbool bij het woordt Stein.
Daar begint de E314 naar Belgie.

Ga ik tanken in Belgie, zie ik dit symbool.
Boodschappen in Duitsland, overal dit symbool op alle wegen.

Als ik een routebegeleiding start navigeert ie wel over en naar deze wegen maar het symbool blijft staan.

Weet iemand wat er aan de hand is?
Want als je op een gegeven moment 5 of 6 van deze symbolen hebt op het scherm is ook niks.

En anders maar eens contact opnemen met Ford hierover.


Focus 3 fase 1 Buitenlandse wegen 'geslotem'??

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire