samedi 30 juillet 2016

Tijd relais Binnenverlichting

Laatste heb ik de binnenverlichting los gehad om mijn GPS ontvanger te verplaatsen. Sinds de terugplaatsing van de verlichting hoor ik een raar geluid zodra ik een deur open / dicht doe.

De verlichting maar opnieuw losgehaald en het geluid komt uit de interieurverlichting. Met 1 stekker los ( contact stroom ) knippert de verlichting indien ingeschakeld om de 20 -30 seconden.

Met het contact aan hoor je het geluid nog wel maar brand de verlichting normaal.

Vandaag nog eens goed gekeken, als het donker is gaat normaal de interieurverlichting even aan, maar dat werkt nu niet meer. Het enige wat ik hoor is een vaag prrrrt geluid dat er iets schakeld in de lamp.

Iemand enig idee hoe het elektrisch schema in elkaar zit?

Het betreft een Ford Focus 1.8 Flexifuel uit 2009


Tijd relais Binnenverlichting

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire