dimanche 24 juillet 2016

ford focus 1.6tdci 90 pk

Ik had een vraag

Ik heb een ford focus 1.6tdci 90 pk black edition

ik heb deze auto drie jaar geleden in belgie gekocht met 80.000 km en schade.
deze schade heb ik samen met mijn schoonvader gemaakt en ik heb nog nooit zo heerlijke auto gehad. wat een heerlijke auto om mee te rijden. We stuitte wel wat op problemen met repareren omdat de auto uit belgie kwam er zaten andere bumper spoilers op en aan de zijkant zaten ook soort side spoilers omdat het een eco uitvoering is maar goed we hebben ze gevonden :).

Nu had ik een vraag over het roetfilter er staat nu 140.000 km op de teller roetfilter zit er nog steeds onder de eerste maar de auto rijd nog steeds goed geen fout codes ik ververs de olie elke 12.000 km met motorflush en goede olie. het rare is om de 60.000 km zit er een vaatje onder de auto die gevuld moet worden maar we kunnen hem gewoon niet vinden en als ik nu al op 140.000 km zit ben ik er al 20.000 km overheen. Als ik op de etis site kijk is het een euro 4 maar kan het zijn dat het in belgie anders zit en er een onderhouds vrije roetfilter zit. Ga namelijk volgende week op vakantie naar zuid frankrijk wil niet dat ik onderweg komt te staan met 3 kids :)


ford focus 1.6tdci 90 pk

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire