vendredi 29 juillet 2016

Focus 2 fase 2 Afspelen vanaf USB gestopt.

Dag heren,

Er is mij iets opgevallen wat mij niet bevalt. In de auto heb ik altijd een USB'tje liggen met muziek naar mijn smaak. Sinds vandaag wilt dat zelfde USB'tje niet meer openen op de radio. Dus even in de PC geplugd en ja hoor, kapot.

Wat nu het opvallende is, is dat dit niet de eerste USB is die ik versleten heb. Dit is me al een paarkeer gebeurd, alleen deze keer gebeurde het echt tijdens het afspelen. Vandaar dat het zo opviel.

Ook is me dit al op verschillende radio systemen gebeurd. (Originele van de Fiat, Aftermarket radio Fiat, Originele Ford radio, Pioneer F92200BT)

Ook de kwaliteit van de USB's die ik gebruik verschilt, deze keer was het in mijn ogen één van degelijke kwaliteit 'Kingston data traveler'

De USB word wel gewoon gevoed, en hij geeft ook aan een USB te vinden, maar hij kan hem niet openen. Zelfde op de PC. En als ik de behuizing er af haal heb ik geen los contact. Ik vermoed zelf dat er op den duur de flash chip van de USB doorbrand.

Nu is mijn vraag, hoe kan dit? Ligt dit aan de levensduur van de USB?

En heeft iemand gelijke ervaring? Ga ik dit probleem blijven houden als ik overstap naar miniSD?

Mvg, Anton


Focus 2 fase 2 Afspelen vanaf USB gestopt.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire