dimanche 24 juillet 2016

Focus 3 fase 2 Focus 1.5 ingeruild

Na lang twijfelen en vanaf het begin toch niet echt tevreden te zijn geweest met mijn aangeschafte focus afgelopen vrijdag de auto maar weer ingeruild voor een fiesta ST molton orange.



Persoonlijk kon ik mijn draai niet vinden in deze auto,vond hem te groot en onoverzichtelijk met name door de 4 deuren en ik altijd twee deurs heb gereden.

Maar goed over een kleine drie maanden word de fiesta geleverd en hoop dat ik hier wel plezier aan ga beleven,het gereden proefritje was veel belovend.

Zit nu wel met een set rs velgen 18 inch te kijken met NOKIAN winterbanden,zal ze tegen een gunstig tijdstip wel eens aan bieden op het forum.

Tot zover,groetjes allemaal


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk


Focus 3 fase 2 Focus 1.5 ingeruild

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire