mardi 26 juillet 2016

led flitsers inbouwen

hallo allemaal,

ik wil oranje led flitsers in mijn ford focus station uit 1999 monteren, ik heb het kastje al bij mijn onder bij mn dashboard zitten met stroom.

ik wil nu in de onderste grill 2 stuks in willen bouwen, het enige waar ik mee zit: de kabels van voren naar mijn dashboard krijgen (waar de bekerhouders zitten)

ik heb op andere forums al veel gelezen maar niks wijzer geworden...

hetzelfde geld voor de flitsers die ik achter wil monteren, deze wil ik boven bij het raam hebben alleen zit dan weer met hetzelfde qua kabels.

voor de geïnteresseerden: ja ik heb ze nodig aangezien ik nog al wel eens langs de weg moet staan met mijn eigen auto, en ja ze zijn ook leuk voor de 'heb'.

ik hoor het graag!

gtreetzz Nick


led flitsers inbouwen

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire