samedi 21 novembre 2015

Voorremmen Setje FoFo Model:1 (1998-2005)!

Ik ben op zoek naar een nieuw of goed gebruikte setje remmen (schijven en blokken) voor de Ford Focus Model:1 (1998-2005) :focus:, want heb een auto staan waarvan de remmen helemaal op (lees weg) zijn, hij remde al zo slecht, maar nu ik vandaag even gekeken heb blijken ze helemaal op te zijn aan één zijde metaal op metaal, die zijde maakte een enorm kabaal bij het remmen, dus wil alles compleet vervangen, als iemand nog iets heb leggen wil ik dat wel opnemen, moet wel goed zijn indien gebruikt, anders bestel ik van de week even een nieuw setje zijn ook niet zo duur meer (gelukkig), want is een oud beestje, maar heeft weinig gelopen en ziet er nog redelijk uit, dus vind het zonde om hem te slopen!

Ik hoor het wel!

Groet,

Gerrit!:totziens::totziens::totziens:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire