dimanche 22 novembre 2015

Onderdelen Focus 1 Set Lichtmetalen 15" RONAL Velgen

Ik heb hier nog een setje mooie Lichtmetalen Velgen merk RONAL (+Ford)

Velgen:

Materiaal: Lichtmetaal
Merk: RONAL (Ford)
Type: 2861 DB / 1104
Maat: 6,0J x 15H2 (dus 15" inch)
ET-waarde: ET=52,5
Finis (Ford): 1141300
Ford Nummer: 2S6J-1K007-AA
Gaten: 4 stuks; steek: 4 x 108 mm (Focus 1)

Zie bijgaande foto's van hoe de velg er uit ziet!

Deze velg is origineel geleverd op de Fusion en was daar een alternatief op de Futura velg op de Focus, lijken erg op elkaar alleen deze dubbel spaken zijn gesloten, vormen één geheel, minder snel vuil en makkelijker schoon te maken en maakt de velg steviger, dus minder snel krom!

Passen ook zonder problemen op de Ford Focus Model:1 (zelfde ET-waarde; zie specificatie's)

Van deze set zijn 3 velgen zeer net en 1 heeft lichte stoeprandschade aan de buitenrand!

Setje wordt geleverd met 2 stuks identiek NIEUWE velgen, zijn volgens mij alleen gebruikt in de showroom op een auto, gekocht bij de Ford dealer!

Prijs van een NIEUWE velg bij de Ford dealer 300,- euro per stuk, vraag maar na!

Banden:

Merk: Continental
Type: Premium Contact
Maat: 195 x 50 R15
Profieldiepte: ca. 3/4 mm


Vraagprijs: 200,- euro of meer, doe maar een bod, ik heb zelf al meer voor de nieuwe losse velgen gegeven, maar wil nu alles opruimen, omdat ik een Focus 2 wil gaan rijden en die een andere steek 5 x 108 mm van de wielmoeren heeft!














O ja, zijn gemonteerd en uitgebalanceerd dus direct monteren!

En passen volgens mij ook op de Fiesta, Mondeo, KA, dus alle Fordjes met de 4 x 108 mm wielmoersteek!

Ik hoor het wel!

Groet!:ford:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire