lundi 30 novembre 2015

Focus 1 fase 2 Futura Velgen Focus:1 op Fiesta 2012 past dat?

Passen de 15" inch Futura velgen van de Focus:1 met een ET-waarde van 52,5 op een Fiesta van 2012???

Ik zag op een ET-waarde site dat zowel de Focus:1 als de Fiesta uit 2012 dezelfde ET-waarde heeft namelijk 47 en op mijn Focus:1 passen die Futura velgen, dus passen ze dan ook op deze Fiesta, lijkt me van wel!

Kan mijn Futura velgen waar ik nu op rij namelijk voor een goede prijs verkopen en dan gaan er voor de winter tijdelijk velgen met winterbanden op en na de winter een fabrieks NIEUW RONAL setje dat ik heb overgenomen uit een Ford dealer voorraad voor een leuk bedrag!

Groetjes,:cheer:

Gerrit! nog steeds :focus:

Volgens mij heb ik ooit op een degelijke Fiesta ook stalen velgen met et-waarde van 52,5 en 14" inch gemonteerd paste perfect, geen problemen, maar ben niet helemaal zeker of de ET-waarde toch niet 47 was!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire