vendredi 20 novembre 2015

Mini 0806 Dashcam

Ik heb sinds kort een mini0806 Dashcam waar 2 micro sd kaarten in kunnen.

Volgens mij waren er meer op dit forum met dezelfde Dashcam.

Ik zit met het volgende, ik heb er 2 samsung evo micro sd kaartjes 32gb class 10 inzitten.
De instelling voor loop opnemen staat op 3 minuten en het te gebruiken kaartje op auto.

Nu is het zo dat als er een kaartje vol is (meestal kaart B aangezien hij daar altijd begint) hij ophoudt met opnemen en niet over gaat naar de andere kaart en ook niet op de huidige kaart de data overschrijft.

Volgens mij moet hij dat wel doen.
Heb de nieuwste firmware er al opstaan en al een paar keer naar de default settings gezet.
Een harde reset is ook al gedaan.

Iemand nog een idee? Of moet dit gewoon werken en is dit defect bij mij.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire