jeudi 19 novembre 2015

Focus 2 fase 1 Stuurpomp jankt/zoemt focus st

Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen met het volgende probleem?
Ik heb een focus st uit 2007. De stuurpomp daarin jankt behoorlijk. Onder het rijden hoor je het niet maar zodra je stil staat zit ik me gruwelijk te ergeren. En nu komt het rare: als ik bijvoorbeeld bij een stoplicht stop, schakel terug naar zn 1, koppeling in, laat de auto uitrollen, en druk uiteindelijk op de rem. Zodra ik op de rem druk, of iig ik bijna stil sta, ongeacht het toerental van de motor, neemt het gejank toe. Dus als ik 10km/u rij hoor ik niks, trap de koppeling in, 650 toeren, druk op de rem en naarmate ik snelheid minder maakt mn stuurpomp meer herrie. Weet iand wat hier de oorzaak van is? Is het een simpel onderdeel? Of hele pomp vervangen? Voor de rest stuurt die super in alle standen. Heb em alleen altijd in sport staan omdat die dan het minste herrie maakt.
Wie kan mij helpen?
Mvg g.j.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire