hallo allemaal, hier ben ik dan weer.
Van ''nette grijze muis'' naar amerikaans politie jasje naar .....tja geen idee welke stijl de wagen nu heeft :mrgreen:
intussen zijn er diverse dingen gemaakt/vervangen. en is de wagen een heel stuk sneller van plaats te krijgen en topsnelheid:rock:
om dat te doen moest er wel een ander achteras en cardanas geplaatst worden.
een heel nieuwe computer geplaatst , de oude was om zeep geholpen bij starthulp geven. meneer had de + op de - en vise versa. motor dood en lange tijd met een fiat panda moeten rijden.....HORROR!!!!!!!!!!
Zoeken was als een speld in een hooiberg. of je vind het nooit of je boort per ongeluk de speld in je vlees. voor mijn geluk het laatste. iemand in duitsland had nog eentje liggen maar had zijn crown victoria niet meer. Zijn module was dan ook een 2001 model. Wie niet waagt verliest dus de gok genomen.
na wat pinnetjes om te hebben gewisseld duimen en starten. de auto sloeg meteen aan en liep weer als een zonnetje. Hoewel hier en der wat dingen onder de kap niet klopt met de Crown vic uit 2001 lijkt mijn oude MGM toch de ECU te slikken en ''lijkt'' het alsof het response van het gaspedaal beter is.
Door mijn toedoen moest de achteras vervangen worden. cardan was uit de as gescheurd dus vervangen was het enigste wat er nog aan kon gebeuren.
nieuwe lagers, olie en pakkingen met een nagel nieuw import cardanas geheel van alluminium.
met de automaat (even afkloppen) tot nu toe nog geen enkel problemen ondervonden. voor de zekerheid wel laten spoelen en filters/olie vervangen.
banden zijn eveneens een maatje groter geworden. van 205/60/R16 naar voor en achter 235/75/R16. wat nog op de lijst staat is tectyleren en eens goed de tijd nemen om de auto goed te poetsen.
hier wat foto's en video's van het geheel.
[YOUTUBE]iDz5FhdX7Aw[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]3wIBT2d4lfs[/YOUTUBE]
Van ''nette grijze muis'' naar amerikaans politie jasje naar .....tja geen idee welke stijl de wagen nu heeft :mrgreen:
intussen zijn er diverse dingen gemaakt/vervangen. en is de wagen een heel stuk sneller van plaats te krijgen en topsnelheid:rock:
om dat te doen moest er wel een ander achteras en cardanas geplaatst worden.
een heel nieuwe computer geplaatst , de oude was om zeep geholpen bij starthulp geven. meneer had de + op de - en vise versa. motor dood en lange tijd met een fiat panda moeten rijden.....HORROR!!!!!!!!!!
Zoeken was als een speld in een hooiberg. of je vind het nooit of je boort per ongeluk de speld in je vlees. voor mijn geluk het laatste. iemand in duitsland had nog eentje liggen maar had zijn crown victoria niet meer. Zijn module was dan ook een 2001 model. Wie niet waagt verliest dus de gok genomen.
na wat pinnetjes om te hebben gewisseld duimen en starten. de auto sloeg meteen aan en liep weer als een zonnetje. Hoewel hier en der wat dingen onder de kap niet klopt met de Crown vic uit 2001 lijkt mijn oude MGM toch de ECU te slikken en ''lijkt'' het alsof het response van het gaspedaal beter is.
Door mijn toedoen moest de achteras vervangen worden. cardan was uit de as gescheurd dus vervangen was het enigste wat er nog aan kon gebeuren.
nieuwe lagers, olie en pakkingen met een nagel nieuw import cardanas geheel van alluminium.
met de automaat (even afkloppen) tot nu toe nog geen enkel problemen ondervonden. voor de zekerheid wel laten spoelen en filters/olie vervangen.
banden zijn eveneens een maatje groter geworden. van 205/60/R16 naar voor en achter 235/75/R16. wat nog op de lijst staat is tectyleren en eens goed de tijd nemen om de auto goed te poetsen.
hier wat foto's en video's van het geheel.
[YOUTUBE]iDz5FhdX7Aw[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]3wIBT2d4lfs[/YOUTUBE]
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire