dimanche 29 novembre 2015

Focus 2 fase 2 Rechter buitenspiegel opent niet meer

ik merkte dat mijn rechterbuitenspiegel nog ingeklapt stond nadat ik de deuren had geopend. Ik hoorde al luidruchtige jongens door de straat lopen en vermoed dat zij een klap hebben gegeven tegen mijn ingeklapte spiegel :angry:

In eerste instantie drukte ik op mijn knopje om hem uit te klappen, maar deed niets. :|
Dus ik stopte en wilde het handmatig doen, alleen bleef hij niet in de basisstand zitten. Dat kon ik nog heel soepel bewegen. Hij viel niet in zijn 'slot'. Het enige waar hij in slot viel was naar binnen toe (richting raam) en helemaal naar buiten toe (richting motorkap). Wat mij ook opviel is dat de spiegel helemaal omhoog stond en die kon ik ook niet stellen.. Wel handmarig, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Dus vandaag even de spiegel er af gehaald, maar ik kon daar niets mee. Alles is gesloten en ik durf het niet zomaar ff te openen. Durfde niet eens het kaje er af te halen :haha:

Weer terug geplaatst en maar even naar de garage om waarschijnlijk een nieuwe buitenspiegel tenzij iemand anders een idee heeft?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire