jeudi 11 juin 2015

winterbanden

Hey, ik heb een gebruikte set winterbanden kunnen verkrijgen bij de aankoop van mijn wagen. (f:focus2:2.2 1.6 16v 2011)
De maat van de zomerbanden nu is 205/55-16, de winterbanden zijn 215/55-16. Set zou passen op kuga en focus 3.

Enkele vragen hierover...
Past deze set?
Gaat de tellerafwijking niet te groot zijn?
Ook liggen er vooraan continentals en achteraan michelin denk ik, wettelijk gezien zou dit mogen. Ik vraag me af of de wagen niet raar zal doen met 2 verschillende merken/profielen.

Een mooie set lichtmetalen st-velgen in de originele maat:D zouden natuurlijk mooier staan. Maar het budget heeft al een flinke duw gehad en ik zou toch willen 1 winter met deze rijden. Op voorwaarde dat ik geen rare dingen tegen kom.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire