mardi 30 juin 2015

Focus 1 fase 2 Mijn nieuwe aanwinst

Zo het werd hoog tijd om mijn nieuwe aanwinst hier te presenteren.

Ik heb al heel lang een droomauto en ik ben een aantal maanden geleden maar een begonnen met de mini versie ervan.




Gisteren dacht ik, als ik hem nou eens in de grond stop en water geef, misschien groeit er dan wel een echte uit.
Dus dat toch maar eens geprobeerd :lol:


Goed in de grond gestopt en beetje water met pokon gegeven:



Vanmorgen ging ik nogal zenuwachtig terug om te kijken of er al iets uit de grond was gekomen, en kijk toch eens wat ik tot mijn volle verbazing tegenkwam:



Jaja het is een heuse Ford Focus RS. potverdikke wat was ik als een kind zo blij. :cheer::cheer::cheer:



























































Maar zo is het niet helemaal gegaan natuurlijk :schater::schater:

Wat van bovenstaand wel waar is is dat ik een paar maanden geleden het model heb gekocht.
Wat sommigen van jullie stiekum al wisten maar de meesten nog niet, is dat de 1:1 versie al sinds oktober vorig jaar in mijn garage staat :mrgreen::mrgreen:

De oplettende forumgebruiker had als kunnen vermoeden dat ik de RS van Gerjo heb gekocht.

Aan gezien ik hem puur voor erbij als mooi weer auto heb gekocht, is hij bij aankoop meteen de schorsing in gegaan.

Gisteren heb ik hem weer uit de schorsing gehaald want ik vond dat zn winterslaapje al wel lang genoeg had geduurd.

Morgen vroeg mag hij voor de apk en dan is hij helemaal klaar voor een mooi seizoen.

Even wat info over de auto:
Ford Focus RS nummer 3156
Bouwjaar: 2003
Kilometerstand: 100.430 kilometer


Gedane modificaties:
Frontsplitter, koelvinnen in voorbumper en diffuser in achterbumper gewrapt in carbon folie
Radiopaneel ook gewrapt in carbonfolie.
Gechipped door Bluefinn
Custom 3 inch rvs uitlaat vanaf de turbo zonder cat
K&N gen 2 luchtfilter
Scangauge2 geinstaleerd
Velgen opnieuw gespoten in een iets donkere tint als standaard.
De donkere achterlichten die Gerjo had geplaats door led versie (exact dezelfde als die in mn ST)

Kenwood enkel din auto radio met een Alpine versterker en Polk sub in de kofferbak.

Dat is even het lijstje tot nu toe maar ik heb er nog plannen genoeg mee.
Maar dat allemaal in een later stadium. nu eerst maar eens flink genieten van de RS dit seizoen.

Heb vanavond ook nog even een kleine shoot gedaan met de RS.
Die foto's zal ik hier later plaatsen.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire