dimanche 21 juin 2015

Onderdelen Focus 1 Grille, mp3 unit (Yatour) en mistlamp Engels te koop

Omdat mijn Focusje na 9 jaar trouwe dienst weg gaat, wilde ik een paar van de onderdelen die ik gekocht heb voor mijn auto verkopen;

- Mistlicht Engels inclusief lampje. Hierdoor wordt de achterkant van je auto symetrisch. 25 euro inclusief verzenden;
foto


- Front grille van de Focus ST, alle bevestigingspunten etc zijn nog in prima staat. 35 euro inclusief verzenden;
foto


- Yatour kastje zodat je MP3's kunt afspelen op je OEM radio. Werkt als zijnde cd-wisselaar. De kabel zodat je de Yatour kunt koppelen aan de radio zit er natuurlijk ook bij, maar die zit nu nog in mijn auto vast :)
foto

Kijk anders op deze website voor meer product informatie. Vraagprijs 35 euro inclusief verzenden.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire