lundi 29 juin 2015

Focus 2 fase 2 Electric Orange ST, the big step!

Hallo,


sommige onder jullie die vaak op Facebook kijken,
hebben misschien al gezien dat ik de stap heb gemaakt van een "dieseltje" met 115pk,
naar een gefacelifte , sinasappeloranje, snelheidsduivel.

Omdat woorden boekdelen spreken,
hierbij een paar foto's van de dag dat ik hem gekocht had, daarom hangt de nummerplaat nog met ducktape vast :badgrin:

[IMG][/IMG]



Plannen? Nee, niet echt, alleen de deur opnieuw laten spuiten daar is een auto langsaf gereden, maar dit gebeurd binnen nu en 3 weken.
En oh ja, er komen nog projector koplampen in met Bi-Xenon,
voor de rest, performance-gewijs zal met kleine stappen zijn,
heb voor de keuring de originele uitlaat er onder gehad, en dit scheelt toch wel wat qua geluid en power ten opzichte van de Ragazzon uitlaat die er onder ligt bij aanschaf, dus deze komt er ook terug onder te liggen.

Voor de sound heb ik een kort filmpje gemaakt met mijn telefoon, dus verwacht geen al te beste kwaliteit (veel windgeruis)
Maar voor de fanatiekelingen misschien het kijken waard, ik vind hem in het echt toch wel een stuk luider als op video.

Filmpje is momenteel aan het uploaden, update later met de link.


Groeten Nick!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire