mardi 23 juin 2015

Resetten storingslampje

Mijn Focus 1 fase 2 2.0 uit 2003 geeft een motorstoring op het dashboard. Het oranje lampje links onder gaat aan. Hij is bij de dealer al gereset en ik heb het gasklephuis al schoongemaakt. Een nieuwe stationair regelklep is besteld, want vermoedelijk is deze stuk waardoor er valse lucht het inlaat systeem in komt. Het lampje ging na het resetten als snel weer aan, maar de regelklep vervang ik komend weekend pas. Iemand een idee hoe ik het lampje uit kan krijgen? Of moet ik weer langs de dealer?

En ja, als het toch de regelklep niet is, zal ik toch alle inlaat pakkingen gaan vervangen omdat daar dan ergens valse lucht naar binnen komt. Maar de rookmachine liet duidelijk zien dat er rook uit de regelklep kwam, dus het vermoeden is dat die stuk is.

Maar goed, dat brandende oranje lampje is irritant. Hoe krijg ik dat uit?


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire