dimanche 21 juin 2015

Focus 1 fase 2 st170 vraagjes

bij het nakijken van mijn nieuwe aanwinst :cheer: ben ik tot de ontdekking gekomen dat enkele motor delen kapot zijn: :nocheer:
het kabeltje van de imrc servo naar de inlaat is halverwege geknikt/gescheurd.
Bijde lambda sondes zijn afgebroken
stuurpomp poelie zit een deuk in

nou he ik enkele vragen:
is dit kabeltje los te bestellen of heeft iemand een imrc servo liggen met een hele kabel maar dode electra?
of heeft iemand anders een idee?

zijn de lambda sondes st specifiek of zijn die van een bv 1,6 met 2 sondes gelijk?
voor de cat zit een sonde met groene stekker(zelfde stekker als op mijn 1,8)
na de cat zit een met een blauwe stekker (mijn 1,8 heeft geen 2e sonde na de cat)


is de poelie van de stuurpomp los te krijgen en los te koop?
had ergens vernomen dat een st170 stuurpomp anders was dan een normale stuurpomp. weet iemand of dit waar is en of dit ook geld voor de poelie?

als je iets hebt van het bovenstaande en je wilt het verkopen?
neem dan contact met mij.

Mvg Henry


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire