mardi 23 juin 2015

Lelystad jaar meeting XRRS-club

Verslag van wat ik bij de XRRS-club heb gepost...


De Jaarmeeting Lelystad is al weer achter de rug, en het was een hele bijzondere deze keer.
De XRRS-club bestaat 25jaar !! :cheer: :cheer:

Jullie hebben natuurlijk allemaal de mooie 25jaar sticker bij jullie clubblad gekregen.
En bij het betreden van het Lelystad terrein de exclusieve 25jaar sleutelhanger.
Het programma op het circuit was wat aangepast zodat er door clubsponsor Mebu meegereden kon worden met een race-taxi.
Daar werd ook volop gebruik van gemaakt, voor vele een mooie belevenis om eens op het scherpst van de snede over een parcours te rijden.
Door de voorspelling van het weer zijn er denk ik een handvol afgehaakt en thuis gebleven, erg jammer want er was genoeg te zien en te beleven.
In de ochtend was het eerst nog wat rustig met bezoekers, sommige moeten natuurlijk ook van ver komen. Later was er vooral bij het concours genoeg moois te zien, en de baan actie was in volle gang. Ik heb weinig bij de baan kunnen kijken, maar regelmatig kreeg ik de neiging om toch even te gaan als Alwin (speaker) zich liet meeslepen door wat er allemaal gebeurde.
Op de dag een paar miezerbuitjes gehad, maar de deelnemers van het concours lieten zich er niet door uit het veld slaan.
En de prijswinnaars aan het eind van de dag vol trots met beker en poetspakket naar huis :thumbs:
Gefeliciteerd nog allemaal !

Ook het bedrijventerrein was lekker gevuld, heel knap in deze tijd waar alles via internet besteld word !
Van Ford-onderdelen tot T-shirts en van poetsmiddelen tot gereedschap....... van alles ! :dance:

Ik had me deze keer voorgenomen om wat meer foto's te gaan nemen, en dat heb ik samen met Wesley gedaan.
Heb er wat uitgezocht om te posten voor degene die er niet konden zijn, of het nog een beetje na willen beleven.


Kleine impressie:











Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire