samedi 20 juin 2015

Onderdelen Focus 1 Geblindeerde ramen focus mk1 wagon

Hoi,

Binnenkort gaat mijn focus weg. Velen van jullie zullen de advertentie gezien hebben voor onderdelen.

De ramen bied ik hier apart aan omdat de auto volgende week weggaat.m

Als er iemand interesse heeft in geblindeerde ramen mag deze zsm contact opnemen.

Ramen mag je zelf komen demonteren of ik kan ze laten demonteren voor 20 euro per raam dat gekit zit.

Ramen zijn af te halen tussen Tilburg en Eindhoven.

De beweegbare ramen kan ik er wel zo uithalen. Gezien het om glas gaat stuur ik de ramen niet op.

Betreft een Focus MK1 fase 2 stationwagon.

Kofferbakramen zijn 5procent lichtdoorlatend.
De achterportieren zijn 1 tint lichter.
De voorportieren zijn 50-55procent lichtdoorlatend.
De voorruit is net zo ver getint als de voorste zijramen.

Wanneer deze gedemonteerd wordt zal de voorruitverwarming niet meer werken.

Mocht je interesse hebben mag je een bod doen via PB.

Ben wel snel, weg=weg.

Ramen zijn getint met professioneel SLLumarr folie door Klaassen windowfilm in Oosterhout. Perfecte geblindeerd dus en goed zicht naar buiten!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire