vendredi 19 juin 2015

Net lid geworden

Hallo iedereen,

Ik lees al even mee op het forum, en dacht dat het wel netjes zou zijn om ook lid te worden en me voor te stellen. Ik kom via de Ford Orion, een Mondeo FE, een Focus Mk(iets?) nu weer terug met een :focus3: MK3, ik gok Fase 1... diesel

Na even een tijdje in een ander merk gereden te hebben die ik TL reed, ben ik toch weer terug bij de focus... het is en blijft gewoon een hele lekkere auto.

Ik heb nog allerlei kleine zaken die ik graag zou willen aanpassen in de auto, maar moet eerst nu eens uitvinden wat ik nu allemaal precies heb. Dat lijkt nogal een klus, omdat ik geen idee heb hoe de info te vinden, en wat ik gevonden heb, was via dit forum...

Ik lees nog even door en zal vast wel met vragen komen, of misschien wel met een antwoord als ik dat toevallig weet!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire