vendredi 12 juin 2015

Hulp bij vervangen Sensor Snelheidsmeter en ophanging controle

Dag allen,

de snelheidsmeter begint kuren te vertonen. Af en toe wanneer ik bijv 120 rijd, schiet de meter even naar 0 en dan gelijk weer terug. Waarschijnlijk moet de Sensor Snelheidsmeter vervangen worden. Wie kan mij daarbij helpen (liefst omgeving Utrecht of een goed half uur er vandaan)

En een andere vraag is, de auto is verlaagd. Dus je voelt al meer dan anders, maar ik heb het idee dat de schokdempers of iets anders aan de ophanging niet meer zo goed is. Kan een garage dat simpel bekijken of gaat me dit ook veel geld kosten??

Of zijn er mensen die er verstand van hebben en de tijd hebben om eens naar de auto te kijken. Dit graag op korte termijn, want ik wil nog weg met de auto over 1 maand.

gr


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire