mercredi 10 juin 2015

Focus 3 fase 1 Xenon koplampen

De :focus3: 1.6 TDCI First Edition uit 2011 wil ik gaan uitrusten met xenon verlichting.
De originele xenon verlichting met LED heeft de voorkeur. De gebruikte setjes zijn schaars maar is dit plug & play of komt er meer bij kijken om het werkend te krijgen?
Als alternatief heb ik ook zitten denken aan het inbouwen van een projector in de originele lamp en voorzien van een after-market setje. Maar dit is nog een secuur werkje. Wellicht heeft iemand hier al ervaring mee?
Verder zijn er natuurlijk ook after market units te koop. Veelal ook met ingebouwde LED verlichting. Veel van deze lampen vindt ik niet bij de auto passen.
Uiteraard past een xenon setje ook in de huidige lampen maar uit ervaring weet ik dat er op termijn een afwijkend lichtbeeld ontstaat.

Wie kan mij op weg helpen?:mrgreen:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire