mardi 16 juin 2015

Focus 2 fase 2 Vraag aan RS2 rijders met geupgrade boost solenoïde

Zijn er Focus RS2 rijders die hun boost solenoïde geupgrade of vervangen hebben?

Ik ben namelijk op zoek naar het partnumber van de originele Pierburg solenoïde.
Waarom? Vergelijken met mijn eigen.

Ford verkoopt voor zover ik weet maar een type solenoide; die van de st225.
Een speciale voor de RS2 kan ik niet vinden. De verschillende webshops verkopen de st225 variant ook voor de RS2.

Ik kwam er bij mijn eigen turbo dus achter dat er een grotere variant op zit van Pierburg. Op het eerste gezicht lijkt hij hetzelfde, maar de aansluitingen zijn een fractie dikker qua binnendiameter.

Uiteindelijk wil ik gewoon een originele RS boost solenoïde op voorraad leggen :cool:


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire