mardi 16 juin 2015

Focus 1 fase 2 waeco ms 50 rem en koppeling bedrading

In mijn ford focus futura ben ik bezig een weaco ms 50 cruise control te installeren
Onder de motorkap is alles ingebouwd
De ms50 heeft in de doos een readcontact met 2 bruine draden
Aan de dikke kabelmassa zit een bruin/bruinwitte kabel
De bruinwiite kabel moet aan constant stroom (als ik het goed begrijp)

De read magneet connector hoef ik niet te gebruiken als ik in mijn focus een koppelingspositie schakelaar heb die geschikt is voor cruisecontrol
Dat is er een met 5 aansluitingen
1 aansluiting daarvan is vrij

En op die vrije aansluiting zou ik dan de bruine draad van de ms50 moeten aansluiten

Maar hoe zit het dan met de aansluiting van het rempedaal ?

Of krijg de koppelingspositie schakelaar ook een signaal als het rempedaal wordt ingetrapt

Ik heb al oude topics gelezen, maar ik kom er niet uit

Gr Peter


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire