Hulp gevraagd van een Ford Electronica technicus (Ik denk aan Anton of Wilco) Sorry er zullen er nog veel meer zijn. Voor een Ford C-Max bouwjaar 2008.
De linkerzijde van de voorruit verwarming doet niets: Ik meet vanaf zekering F16 t.o.v. van massa door het linker element heen ± 120 Ohm. Fout dus.
Ik meet vanaf zekering F14 t.o.v massa ook door het rechter element 3 Ohm. OK.
De middelste aardlip achter het interieur lampje zit goed vast.
Verder met een scherpe meetpen door de flatcable gemeten t.o.v massa ook 3 ohm. Dus geen defect linker element. De dikke zwarte draad gemeten en deze is ±120 Ohm . Ook weer even met een scherpe meetpin door de draad isolatie geprikt omdat ik de connector van de flatcable naar de zwarte draad niet los kan krijgen. Op welke manier kan dit wel?.
Mijn vraag is; zitten er in de zwarte voedingsdraad nog meer connectoren die voor deze overgangs weerstand zorgen, en zo ja waar zitten deze?.
Alvast bedankt voor de moeite.: :D:D
De linkerzijde van de voorruit verwarming doet niets: Ik meet vanaf zekering F16 t.o.v. van massa door het linker element heen ± 120 Ohm. Fout dus.
Ik meet vanaf zekering F14 t.o.v massa ook door het rechter element 3 Ohm. OK.
De middelste aardlip achter het interieur lampje zit goed vast.
Verder met een scherpe meetpen door de flatcable gemeten t.o.v massa ook 3 ohm. Dus geen defect linker element. De dikke zwarte draad gemeten en deze is ±120 Ohm . Ook weer even met een scherpe meetpin door de draad isolatie geprikt omdat ik de connector van de flatcable naar de zwarte draad niet los kan krijgen. Op welke manier kan dit wel?.
Mijn vraag is; zitten er in de zwarte voedingsdraad nog meer connectoren die voor deze overgangs weerstand zorgen, en zo ja waar zitten deze?.
Alvast bedankt voor de moeite.: :D:D
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire