dimanche 20 mars 2016

Focus 3 fase 2 Losse stekkers & bijverwarming

Sinds een weekje rijdt me pa in een Focus MK3,5. Omdat hij in zijn auto MK3 een verlichte pook had, wilde hij deze ook weer in zijn nieuwe Focus. Bij het installeren kwam ik erachter dat aan de passagierszijde in de middentunnel een loze stekker en connector zit. Deze passen keurig in elkaar.
Nu is mijn vraag, wie weet waar deze connectoren voor zijn? Ik vind het nogal vreemd dat Ford twee passende connectoren vast taped en naast elkaar legt.







Daarnaast kwam ik er tot mijn verbazing achter dat er een bijverwarmingselement met de bijbehorende kabels aanwezig waren. In de boordcomputer kan ik de functie niet in- of uitschakelen. Wie kan mij vertellen waar precies de zekeringkast in de motorruimte zit om te controleren of alle kabels aanwezig zijn. Het zou wel mooi zijn wanneer de kabels er zouden liggen en het alleen een kwestie van aanmelden in de CCC zou zijn.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire