mardi 29 mars 2016

Focus 1 fase 2 Zilver/Calcium accu, onzin of niet?

Ola,

Ik heb een :focus: fase 2 1.6 16v. De auto is toe aan een nieuwe accu. In het boekje zag ik staan dat de accu vervangen moet worden met een zilver/calcium exemplaar. Maar die zijn slecht te vinden. Moet een zilver/calcium exemplaar echt of is dat inmiddels achterhaald?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kwam er dan ook niet uit. Ik kwam er nl ook achter dat er nu een andere accu in zit, geen zilver/calcium, en ik heb wat elektronica problemen gehad, met name in de winter. Er zit nu een 41ah 360EN in van het merk Coldax.

Ik heb nu wel deze accu gevonden, is dat wat? Ik heb nl geen verstand van accu's...

http://ift.tt/21QzW7J

En als dit niks is, heeft iemand een tip voor een bepaalde accu of tips waar ik op moet letten?


Focus 1 fase 2 Zilver/Calcium accu, onzin of niet?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire