dimanche 27 mars 2016

Focus 2 fase 1 Focus 2 - Project Mayhem 18

Omdat er weinig Focus audio builds op het forum staan leek het me een leuk idee om mijn project met jullie te delen. Dit word een topic met veel foto's dus hopelijk genieten jullie er van.

Hier is eerst een (lange) inleiding ;)

Al bijna 4 jaar rijd ik met veel plezier in mijn Focusje rond. Na 5 jaar een trouwe Passat rijder geweest te zijn was het tijd voor een andere auto. Er stond inmiddels 380k op de teller en door mijn hobby, car audio, had de auto veel geleden. Het ging van een simpele subwoofer in de kofferbak tot een Solo X 18 no-wall build.




Toendestijds ging ik van een fulltime job naar fulltime student en had ik een betrouwbare auto nodig. Behalve dat ik als arme student geen geld meer had voor dure audio installaties wilde ik de Focus netjes houden en besloot ik car audio en andere aanpassingen aan de auto achter me te laten.

Nadat ik de focus een paar maanden had begon het toch te jeuken en heb ik de ramen rondom laten tinten. De achterste ramen limo black en de voorste ramen de lichtste tint. Nadat ik 2 jaar geleden flinke schade had gereden met de Focus zijn de velgen vervangen door witte sport velgen.








Niet lang daarna sloeg het car audio virus weer toe en kocht ik 2 Re Audio 10" subs. Ze waren niet heel speciaal maar klonken erg goed voor 2x175 watt rms.




Nadat de kist lange tijd onafgewerkt in de kofferbak had gelegen besloot ik aan de slag te gaan met de afwerking.




Ik heb het nooit meer helemaal afgewerkt want toen kreeg ik de kans om vrij goedkoop een Digital Designs 3510 te kopen. Helaas kan ik de foto's van die build niet meer vinden. Na enkele maanden was ik daar op uitgekeken en en kocht ik een Ascendant Audio Chaos 15.





https://www.youtube.com/channel/UC9m...dboCOLf5pAxDFQ



Tot zo ver de inleiding. Vorige week heb ik een Ascendant Audio Mayhem 18" gekocht en ik zal regelmatig nieuwe updates posten over de build.


Focus 2 fase 1 Focus 2 - Project Mayhem 18

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire