samedi 26 mars 2016

Onderdelen Focus 2 [ST] Bilstein B12 set 1 jaar oud [Interessepeiling]

Goedemiddag!

Ik ben aan het twijfelen om voor mijn auto een schroefset te kopen zodat ik hem nog wat lager kan zetten en eveneens de demping net nog een tikkeltje stugger tijdens circuit dagen maar tijdens dagelijks rijden weer wat zachter.

Om deze rede zou ik eventueel mijn 1 jaar oude Bilstein B12 set wel willen verkopen. De set bestaat uit Bilstein schokdempers en zwarte Eibach veren.





De set is toendertijd met nieuwe toplagers aan de voorkant gemonteerd. Het is dus zo 1 op 1 over te zetten onder jouw auto.

Het is een top set, de wegligging word er een stuk strakker van terwijl het nog aardig comfortabel blijft. Dit is eigenlijk DE manier om je auto wat te verlagen.

Ik heb geen flauw idee wat ik hiervoor moet vragen dus kom maar met biedingen.


Onderdelen Focus 2 [ST] Bilstein B12 set 1 jaar oud [Interessepeiling]

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire