jeudi 24 mars 2016

Focus bj 2002 kopperklep gaat niet meer open met afstandsbediening en kofferklepschak

Goeiedag mensen,

Ik heb sinds kort problemen met de kofferklep van mijn ford focus uit het jaar 2002. Nou heb ik een paar toppics gezien met de zelfde problemen alleen is de probleem nog niet duidelijk dus probeer ik het zelf even!

Laatst de CV zekering geknald. Heb die vervangen nu doet alles het weer behalve de kofferklep. Die doet het niet meer van binnen en ook niet via de afstandsbediening wel kan ik hem nog opendraaien als ik de sleutel in het gat draai. Binnen bij de dashboard kastje hoor ik wel een klik geluid als ik op de kofferklepschakelaar druk en ook als ik de afstandsbediening knop gebruik.

Ik heb dan ook de paneel van de kofferklep eraf gehaald en wat aan de draden gezeten en toen deed die het heel even weer.

Wat kan de oorzaak zijn?

Zal het motortje gewoon kapot zijn of is het een kabelbreuk.

Ik heb de de stekker gemeten en van de 4 kabels heeft er maar 1 constant stroom en derest helemaal niet. Ook niet tijdens het indrukken van de kofferklepknopje.


Hoop dat iemand mij kan helpen die er verstand van heeft


Focus bj 2002 kopperklep gaat niet meer open met afstandsbediening en kofferklepschak

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire