mardi 29 mars 2016

Voorstellen McGuiverNL Focus 3 wagon candy red

Hi guys!

Na enkele maanden auto's vergelijken en info verzamelen heb ik eindelijk een nette Candy Red :focus3::ecoboost: 182PK wagon gekocht met zo'n beetje alle opties die ik zocht, en aangezien ik al veel goede informatie via deze site had gevonden ben ik gelijk lid geworden :-)







Ik ben jachtbouwer van beroep in de omgeving Amsterdam en verder vaak bezig met (auto-) techniek, Gran Turismo (username gelijk), gitaar spelen en fotografie

Bij mijn voorgaande auto's heb ik steeds meer van het onderhoud en de aanpassingen zelf uitgevoerd, en met de laatste twee ben ik ook naar de Nordschleife geweest:





Nu erg blij met de nogal wat comfortabelere en zuinigere Focus!

Ik zal binnenkort wel een topic openen om de wagen te presenteren, en de kleine (interieur) reparaties en aanpassingen/onderhoud laten zien :-)

Grtz,
McGuiverNL


Voorstellen McGuiverNL Focus 3 wagon candy red

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire