vendredi 25 mars 2016

Voorstellen Ford met een dompertje. ...

Hallo allemaal. .
Ik ben Ray en kom uit Tilburg. .
Na jaren lang probleemloos een Alfa Romeo te hebben gereden ben ik door gezinsuitbreiding een paar weken geleden overgestapt op een Ford Focus TDCI wagon uit eind 2011..
Heerlijke wagen en lekker ruim...Alles erop en eraan.
Alleen even geen goede start meegekregen. .
Wagen schoot van de week in motorstoring 😱 auto begon ook lekker te stotteren. .En motor maakte na een beetje doortrekken een ratelend geluid 😕
Na uitlezen bleek iets niet goed te zijn met de update. .Of zo iets?
Nu blijkt dat alle vier de verstuivers niet goed zijn en dienen vervangen te worden. ..Begreep dat dit een behoorlijke kostenplaatje met zich meebrengt. ..Gelukkig heb ik nog garantie op de auto anders was ik al behoorlijk de sigaar. .
Is dit trouwens normaal dat dit al kan met 73dkm voor een diesel??
Al met al heb er stiekem geen vertrouwen meer in....
Kan iemand mijn gerust stellen? ?

Groetjes Ray


Voorstellen Ford met een dompertje. ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire