mardi 22 mars 2016

Renault Zoe op dikke wielen keuze

Zoals sommige wel weten verplaats ik me veelal in een electrische Renault Zoe. Tot volle tevredenheid.

Omdat ik de brave velgen beu was heb ik voor de winter een mooi setje lichtmetalen velgen gekocht met winterbanden. Vervolgens het dakje laten wrappen en zo is het toch een wat stoerder karretje geworden.

Voor en na.

16 inch renault Aerotronic :




16 inch GMP Easy black met winterbanden: :cheer:







Maar nu is het weer wat mooier weer aan het worden en ik wil die zomerset er echt niet meer onder hebben. Zwarte en/of donkere velgen staan er erg mooi onder. Omdat het nog wel wat dikker kan wil ik er nu graag 17 inch onder. Maar ik ben al maanden aan het zoeken maar ik kom er niet uit...

Dus ik dacht laat ik jullie eens om hulp vragen. Welke velgen zou jij kiezen:

Orgineel met zomerwielen :nocheer:



Oxxo Vapor black






Oxxo Vapor polished





Renault wind velgen ( met 15mm spoorverbreders :-( ) ivm te hoge ET waarde)





Andere opties:



MAK Zenith Antibes 4



MAK Zenith black



Renault Zoe op dikke wielen keuze

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire