dimanche 27 mars 2016

Nu eens de tijd nemen om mij even voor te stellen .

Zoals de naam al zegt ben in van vrouwelijk geslacht , dus niet echt bepaald technisch op de hoogte van Autotechnik . Ik ben na meer als 25 jaar Opel nu eens op Ford over gestapt. Ford Focus 1.6 V16 uit 1999 . Zeker een oudje , maar ik houd gewoon van oudere Auto,s vooral als deze nog in een mooie start verkeren . Als eerstes was ik heel aangenaam verrast hoe mooi deze Wagen rijdt , ja in tegenstelling van mijn oude Astra die toch van alle gemakken was voorzien. Het is werkelijk een genot met de Focus te rijden , nu 6 dagen in bezit :-) :D
Helaas begon mij Focus al op de derde Dag problemen te vertonen , KM teller viel in eens onder het rijden geheel weg en het leek dat de motor ook even iets inhield. Na zoeken op internet waar hier de fout kan liggen , op jullie Site uitgekomen en gelijk ook mijn antwoord kunnen vinden , Snelheidssensor begint het te begeven . Dus maar direct Garage waar ik deze Focus had gekocht gebeld en voor aanstaande Dinsdag afspraakje geregeld om deze te vervangen. Hoop dat hiermee het probleem is verholpen en ik voor de rest alleen Plezier aan deze Auto mag hebben . Als jullie nog Tips hebben , of aanbevelingen wat ik verder nog op moet letten alles is welkom en wordt in dank aangenomen . Na en voor de rest zou ik heel geïnteresseerd jullie postings volgen.


Nu eens de tijd nemen om mij even voor te stellen .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire