mercredi 29 juin 2016

Startmotor draait en motor niet

Beste forumleden

Zondag heb ik een auto aangeschaft een ford mondeo 2.0 TDDI uit 2003. Ik heb er gewoon mee gereden tot de volgende dag het eerste probleem opdook. De startmotor bleef doordraaien terwijl de moto gestart was, vaak duurde het een aantal seconden tot minuten voor de startmotor terug sloeg. Hier heb ik de anwb bij gehaald en die vertelde dat dit aan het contactslot kan liggen of aan de startmotor. Nu heb ik het elektroblokje achter het contactslot vervangen maar hiermee was het probleem niet opgelost.

Vandaag echter pakte de motor niet meer aan en hoorde ik alleen het geluid van de startmotor en het leek alsof er tandwielen niet helemaal goed aanpakte.

Ik heb al een andere startmotor maar deze is nog niet ingebouwd en vraag me af of iemand me hier wat meer over kan vertellen. Heb het geluid opgenomen maar kan deze niet plaatsen helaas.

Iemand een idee??

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk


Startmotor draait en motor niet

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire