mardi 28 juin 2016

Aanmeldingen Ford Fair

Goede middag dames en heren,

Ik heb uiterlijk deze zaterdag alle aanmeldingen nodig om een prijs te kunnen laten maken!
Wie zich geroepen voelt voor het Ford Fair wees er op tijd bij.
Ik heb wat informatie betreft het Ford Fair gekregen en we zullen de gehele zondag echt nodig hebben om alles te kunnen zien!

Datums
5-8 ( Vrijdag ) varen we snachts naar Engeland
8-8 ( Maandag ) varen we met de dagboot terug naar Nederland

Aanmeldingen kunnen via hier of via pb naar mij rechtstreeks

Houd er rekening mee ik regel de bootovertocht
Ticket voor het Ford Fair is voor iederzelf of aangeven in pb deze bij mij te willen bestellen!

Hoop op jullie medewerking betreft het op tijd doorgeven!

Mvg, Bjorn


Aanmeldingen Ford Fair

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire