lundi 27 juin 2016

abs probleem focus 1

lang hier niet geweest,

lees hier veel over wat er aan de hand is als het abs lampje onder het rijden aan gaat, maar niet wat het is als het lampje nooit aangaat ook niet bij het op contact zetten.
kwam daar gisteren achter dat het lampje het niet deed, viel mij eerst niet op wan't mijn vorige focus ( RIP) had ook dit probleem sinds een paar maanden dus was er aan gewend.
die zoop 3 liter olie per maand op plus andere kostten dus moest weg.

ik heb bij deze ook het idee dat de abs verder niks doet, gisteren met nat wegdek effe hard geremd, en voel de abs niet ingrijpen wat bij mijn vorige wel gebeurde.
hij remt wel erg goed verder, niet werkend abs vind ik zelf geen probleem heb altijd oldtimers gereden ( taunus,capri, granada ) en die hadden dat niet maar voor de volgende apk wel een probleem.
zal vandaag wel effe bij de verkoper langs want er zit net nieuwe apk op (paar dagen) heb hem dus ook nog niet zo lang.
en zo had hij dus niet goedgekeurd mogen worden.

pitje is niet stuk gisteren effe gewisseld met die van de deuren, zekeringen zijn alle 3 heel.


abs probleem focus 1

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire