mardi 28 juin 2016

Focus 2 fase 1 bt module aansluiten (3rd pary)

Ik heb via Ebay een BT module gekocht. Deze wou ik eerst aansluiten op de 6000cd installatie, maar zag pas laat dat deze een CDDJ knop had en geen AUX.

Nou heb ik via een mode forum gebruiker een Sony 6CD charger .

Deze heeft wel een AUX knop.
Dus ik oude radio er uit en de Sony er bij gepakt. Eerst geprobeerd in welke connector de BT module past (B of C) en deze kon alleen B zijn.

Daarom de B connector wat in de Qyuadlock zat even weggehaald en de nieuwe connector aangesloten.
Radio aangesloten, code ingevoerd maar dan krijg ik de hele tijd TELEFOON in beeld.




Kan met geen mogelijkheid naar radio.
Kan wel verbinden met de BT module maar muziek komt ook niet door.

Nou raag ik me af of connector B wel de juiste is (zoals ik al zei, ik heb deze gebruikt omdat de connector wat aan de BT module zit alleen op die paste. C Connector is spiegelbeeld, dus past niet)

Connector van de BT module heeft maar drie draden. Dat zijn pin 5 , 6 en 12)


Als ik de lijst bekijk wat connector B heeft zit ik volgens mij fout.

Connector B

Pin 1 = Mono +
Pin 2 = SW A +
Pin 3 = AUX L +
Pin 4 = AUX R +
Pin 5 = PTA (Phone Mute)
Pin 6 = SWC

Pin 7 = Mono -
Pin 8 = SWC Ground
Pin 9 = AUX l -
Pin 10 = AUX R -
Pin 11 = Rev. Sense
Pin 12 = AVC


Connector C

Pin 1 = RSE L + (rear seat entertainment system)
Pin 2 = RSE R + (rear seat entertainment system)
Pin 3 = Mono 2 +
Pin 4 = SUB W +
Pin 5 = AUX 2 L (AUX aansluiting dashboardkastje)
Pin 6 = Audio Ground (AUX aansluiting dashboardkastje)

Pin 7 = RSE L - (rear seat entertainment system)
Pin 8 = RSE R - (rear seat entertainment system)
Pin 9 = Mono 2 -
Pin 10 = SUB W -
Pin 11 = AUX 2 R (AUX aansluiting dashboardkastje)
Pin 12 = MIC



Kan iemand mij misschien verder helpen?
Weet namelijk niet of connector C er wel in moet blijven, dit omdat ik dus de nieuwe connector moet gebruiken.
B connector kan los heb ik al geprobeerd, en dan heb ik wel radio

BT module heeft zelf eigen plus (geschakeld) en massa

http://ift.tt/291krXc


Focus 2 fase 1 bt module aansluiten (3rd pary)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire