mardi 28 juin 2016

Focus 3 fase 1 Zekeringkast bagageruimte focus 3

Ik zat even te neuzen in de zekeringkast in de kofferbak van mijn focus 3. Toen ik het boekje erbij pakte zag ik dat het een en ander volgens mij niet overeenkomt. Volgens mij zag ik ook dat er zekeringen op de plek van de stoelverwarming geplaatst zijn terwijl ik dit niet heb. Heb op internet op diverse fora gezocht en kan nergens een overzicht vinden waar bijvoorbeeld ook de relais in beschreven staan. Ik heb dus een paar vragen:
Zoek ik wel goed? :)
Bestaat er een overzicht waar alles duidelijk in beschreven staat?
Klopt de aanname dat er inderdaad zekeringen op de locatie van de stoelverwarming is en waarom is dat dan?




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Focus 3 fase 1 Zekeringkast bagageruimte focus 3

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire