jeudi 30 juin 2016

Focus 3 fase 1 vraag aankoopadvies ford focus

Goedemiddag allemaal

Mijn vorige auto is uitgebrand, nu ben ik weer opzoek naar een Diesel.
Ik heb nu een Ford Focus uit mei 2012 op het oog.

Ford Focus 1.6 TDCI Lease Titanium.

Met Xenon en alle opties behalve lederen bekleding en stoelverwarming.
Km stand ong 49.000.
Is altijd onderhouden geweest bij de Ford Dealer. elk jaar een beurtje, keurig afgestempeld ook.

Dit is een 116pk versie, en als ik het gemiddeld verbruik bekijk is het 23,81/liter.
Als ik dan bv naar een ECO titanium bekijk, dan wordt er aangegeven dat deze gemiddeld 1op29 of 1op33 verbruiken....

Zal het echt zoveel verschil zijn met de auto die ik op het oog heb of een eco uitvoering?

Want hiervoor had ik een Megane.. moest ook iets van 1:29 halen, maar met normaal rijstijl zat ik 1:19 a 20.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen :) en is het wel een goeie keuze, tips?


Focus 3 fase 1 vraag aankoopadvies ford focus

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire