samedi 23 avril 2016

Focus 3 fase 2 Nieuwe DIB voor Danman!

Vanmiddag naar de dealer geweest voor het opstellen van de definitieve offerte en uiteindelijk ondertekenen van de overeenkomst.

Het uiteindelijke lijstje:
  • Ford Focus Titanium
  • 1.0 :ecoboost: met 125 pk
  • Hatchback
Opties:
  • Door Edge Protectors
  • Elektronisch verwarmbaar stuurwiel
  • Light Upgrade Pack
  • Metalic lak: Deep Impact Blue
  • Ruimtebesparende reservewiel
  • Driver Assistance Pack
  • Advanced Technology Pack + Sony 9 speakers en DAB
  • Kenteken graveren in de ruiten
  • Wielsloten set
  • Verlichte dorpellijsten
  • Verlichte versnellingspook van mijn :focus3: word overgezet naar de nieuwe :focus3:
  • Honingraat grille
  • Vloermatten met aluminium :focus3: logo
  • Luxe kentekenplaten
En dat was alles :mrgreen: Als ik het zo alles bij elkaar zie een flinke lijst. Geen achteruitrijcamera genomen omdat ik het ten eerste was vergeten te melden en later kwam ik op bedenking dat het alleen een nice to have dingetje was en niet echt nodig. De dealer zou gaan kijken of de auto eerder gebouwd kan worden omdat ze nog productieplekken hebben. Daarnaast heb ik begin juni onderhoud aan mijn huidige :focus3: , maar de dealer bood aan om wellicht die kosten op zich te nemen omdat ze het l*llig voor mijn vonden dat ik ook voor onderhoud zou betalen voor de "oude" auto.


Focus 3 fase 2 Nieuwe DIB voor Danman!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire