lundi 25 avril 2016

Focus 1 fase 1 maar 1 sleutel, hoe en wat met namaken?

Hallo allemaal

ik heb afgelopen week een focus station mk1 f1 gekocht.

hier zat helaas maar 1 sleutel bij.
een normale met een knopje voor een lampje.
er zit een lichtblauw puntje op de sleutel(schijnen verschillende te zijn)

nu zie ik bij vrijwel iedereen een 3-knops sleutel voor de centrale vergrendeling.
hoort deze er standaard bij?

En hoe zou ik deze kunnen krijgen?
Ik zie op diverse site's wel dat ze verkocht worden, maar hoe zit het met programmeren/inleren?

Een sleutelcode zelf inleren schijnt alleen te kunnen als je 2 orginele sleutels hebt(las ik).

Weet iemand antwoorden op mijn vragen?
En wat dit geintje ongeveer gaat kosten?

Mvg


Focus 1 fase 1 maar 1 sleutel, hoe en wat met namaken?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire